نشست کارشناسان و مدیران شاهد سراسر کشوربه میزبانی استان بوشهربرگزار شد

بوشهر(پانا)- نشست کارشناسان و مدیران شاهد سراسر کشوربه میزبانی استان بوشهربا محوریت شناسنامه مدارس شاهد به صورت وید ئو کنفرانس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارشناسان و مدیران شاهد سراسر کشوربه میزبانی استان بوشهربرگزار شد

به گزارش پانا ، نشست کارشناسان و مدیران شاهد سراسر کشور به میزبانی استان بوشهر با حضور محمد رضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و در استان بوشهر مدیر کل ، معاونان آموزشی اداره کل ، مدیران ، روسای آموزش و پرورش ، معاونان آموزشی ، کارشناسان ، مدیران مدارس شاهد و نماینده معلمان هر کدام از مدارس شاهد استان با محوریت شناسنامه مدارس شاهد به صورت وید ئو کنفرانس برگزار شد.

رزاقی در این برنامه با هدف نوعی باز آموزی و شرح چگونگی به روز کردن و دستیابی به سبکی منسجم در امور آموزشی شاهد و ایثارگران در رابطه با شناسنامه مدارس شاهد پرداخت.

او گفت : در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان ما باید بتواند با الگو پذیری از اندیشه ها و آرمان شهدای والا مقام مسیر زندگی متعالی را آگاهانه طی کند.

رزاقی افزود : برای فعالیت های آموزشی ، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد شناسنامه ای تبیین و تشریح شده که در برگیرنده راهبرد و چشم انداز و مبتنی بر اندیشه و نگرش بعنوان یک گفتمان است . این مهم با هم فکری ، هم کاری و هم افزایی کلیه متولیان عرصه تعلیم و تربیت روند موثر و فراگیری را در بر خواهد داشت.

در این برنامه معاون اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، معاونان آموزشی و مدیران مدارس شاهد استان بوشهر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار