رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد: 

برگزیدگان مسابقه مقاله‌نویسی روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی مشخص شدند

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان از اعلام برگزیدگان مسابقه مقاله‌نویسی «روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقه مقاله‌نویسی روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی مشخص شدند

داوود قلعه ای رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه مقاله نویسی «روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی» به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت ویژه کارشناسان امور شاهد و ایثارگران و حراست مناطق 17 گانه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و فرهنگیان شاغل در مدارس شاهد استان، در 6 محور همسویی غرب با عراق در جنایت سردشت و حلبچه، استفاده مکرر عراق از سلاح های شیمیایی در دفاع مقدس، بمباران سردشت و تاثیر آن بر خانواده آسیب دیدگان، آثار روانی و اجتماعی حملات شیمیایی بر خانواده آسیب دیدگان این جنایت، نقش حملات شیمیایی بر اقتصاد و اکوتوریسم منطقه سردشت و آثار روانی حملات شیمیایی بر مردم منطقه سردشت با همکاری گروه تحقیق و پژوهش و اداره حراست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

قلعه ای ادامه داد: بیش از 30 اثر در مهلت مقرر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت و نفرات برگزیده مشخص شدند.

روح الله یوسفی بابادی، دبیر علمی مسابقه مقاله نویسی «مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی»، در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه، گفت: مرجان حقانی و معصومه موسوی، آموزگاران مدرسه شاهد شهید سلیمانی ناحیه 1 آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد موفق شدند رتبه اول این مسابقه را کسب کنند.

یوسفی بابادی ادامه داد: قاسم آلبا و امیرحمزه محمودیان، دبیران دبیرستان پسرانه شاهد شهرستان لردگان نیز رتبه دوم این مسابقه را از آن خود کردند.

وی افزود: همچنین فرزانه فرزین، آموزگار مدرسه شاهد شهید سلیمانی ناحیه 1 آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد نیز موفق به کسب رتبه سوم این مسابقه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار