انهدام باند زورگیری از نوجوانان

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان که از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند‌، خبر داد و گفت متهمان به 30 فقره زورگیری اعتراف کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند زورگیری از نوجوانان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد گودرزی اظهار کرد: بامداد بیست و ششم تیرماه عملیات کلانتری 108 نواب در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان هاشمی تهران بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند. متهمان در همین حین به طرف جوانی 24 ساله حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کردند که با اقدام به موقع ماموران موفق به این‌کار نشده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان 35 تا 37 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار کردند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار