سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد؛

ورود شورای شهر تهران به موضوع تخلیه خانه کودک ناصرخسرو

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران درخصوص صدور حکم تخلیه «خانه کودک ناصرخسرو» گفت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این موضوع را پیگیری می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ورود شورای شهر تهران به موضوع تخلیه خانه کودک ناصرخسرو

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با پانا درخصوص صدور حکم تخلیه اماکن شهرداری که برای برخی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی و کودکان کار در آن مستقر بودند مانند خانه ناصرخسرو گفت: «شورا این موضوع را پیگیری می‌کند و از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران هم می‌خواهیم درخصوص املاکی که کاربری فرهنگی و اجتماعی دارند به کمیسیون گزارش مفصلی بدهند.»

وی ادامه داد: «املاک شهرداری محدود است و مجموعه‌هایی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند، هم بسیار هستند. بنابراین باید از میان مجموعه‌های مفید و مفیدتر، این املاک در اختیار مجموعه‌های مفیدتر قرار گیرد.»

این عضو شورای شهر تهران یادآور شد:‌ «باید توجه شود که این املاک در حبس عده‌ای محدود نباشد، برخی املاک در ادوار مختلف در اختیار مجموعه‌های محدود بود. بسیاری از گروه‌های جدید هم هستند که درخواست استفاده از این املاک را داده‌اند و باید به گونه‌ای بهره‌برداری شود که همه از آن استفاده کنند و زحمات گروه‌های قبلی هم از بین نرود.»

وی درخصوص اعتبارات هزینه شده از سوی شهرداری در پیاده‌روی غدیر هم توضیح داد: «از اینکه این اعتبارات در بودجه سنواتی بیاید و قابل نظارت باشد استقبال می‌کنیم. این شفافیت هم برای شورا و هم شهرداری بهتر است و در سنوات آینده حتما این موضوع را پیش‌بینی می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار