رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلیل آباد:

ارائه خدمات به جامعه یکی از اهداف اداره بهزیستی است

خلیل آباد (پانا)- رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلیل آباد گفت ارائه خدمات به جامعه از جمله اهداف اداره بهزیستی است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات به جامعه یکی از اهداف اداره بهزیستی است

حسین اسماعیلی رئیس اداره بهزیستی خلیل آباد گفت: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی برای تحت پوشش قرار دادن افراد نداریم. ارائه خدمات به جامعه هدف ونیز جذب افراد دارای شرایط دراین اداره به روز است.

وی با بیان اینکه ۴۱خانواده دوقلو و ۳خانواده سه‌قلو در این شهرستان مستمر بگیر هستند، افزود: برای بیش از ۱۵ برنامه در طول هفته بهزیستی در این شهرستان برنامه ریزی‌ شده است که به طور روزانه این برنامه‌ها تا پایان هفته در سطح شهرستان انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه طرح‌های پیشگیری و غربالگری و نیز جشنواره بومی محلی و فعالیت در فضای مجازی را در طول سال داریم، ادامه داد: در راستای بحث جهاد تبیین، فعالیت‌های این سازمان در سطح شهرستان وبرنامه‌های مختلف به مردم گزارش و اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: در سال جاری، ۲۵۰مورد برنامه ژنتیکی انجام گرفته است. درحوزه آسیب‌های اجتماعی، آموزش خانواده و توانمندسازی جامعه هدف از الویت های این اداره است که امسال باشعار هفته بهزیستی برای مردم و برای زیستن، انجام می‌شود.

اسماعیلی پرداخت ماهیانه یک میلیارد و800میلیون تومان مستمری را یکی از برنامه‌های دولت، ذکر کرد و افزود: این مبلغ نسبت به سال گذشته افزایش مناسبی را برای مستمر بگیران داشته است.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار