رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تشکر از پلیس راهور برای ممانعت از ورود موتورسیکلت‌سواران به تونل‌های شهری

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از پلیس راهور برای ممانعت از ورود ‌موتورسیکلت‌سواران به تونل‌های شهری برای حفظ جان راکبان تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکر از پلیس راهور برای ممانعت از ورود موتورسیکلت‌سواران به تونل‌های شهری

مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه سال‌هاست که موتورسیکلت‌ها از تونل‌ها و بزرگراه‌های اصلی شهر تردد می‌کنند که موجب مشکلاتی برای راکبان می‌شود، از راهور که به طور جدی از ورود و تردد موتورسیکلت‌ها به داخل تونل‌های شهری ممانعت می‌کنند، تشکر کرد.

وی گفت: این کار در راستای حفاظت از جان راکبان موتورسیکلت است که جای تقدیر دارد.

پیرهادی در تذکر دیگری با بیان اینکه قرار بود وضعیت اماکن ورزشی تعیین تکلیف شود، اما هنوز این موضوع مشخص نشده است، گفت: تقاضا داریم که زودتر وضعیت اماکن ورزشی مشخص شود.

پیرهادی در تذکر دیگری با اشاره به وضعیت رفت و روب در شهر تهران با توجه به گرمای هوا، گفت: با توجه به شرایط امروز باید شهرداری تهران نسبت به رفت و روب و شستشو مخازن اقدام سریع‌تری را انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا وضعیت تعدادی از درختان مناسب نیست، اظهار کرد: شهرداری مناطق پیگیری کنند و آب را به درختان برسانند تا بی‌آبی موجب خشکی برخی درختان نشود. این‌موضوع و آبرسانی به طور ویژه در بوستان‌های جنگلی از جمله چیتگر و سرخه‌حصار باید انجام شود.

عضو‌ شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: طرح جایگزینی درختان سبز با درختان خشک را به شهرداری تهران ارایه دادیم که در زمستان سال گذشته درختان خشک را خارج و درخت سبز بگذاریم تا مشخص شود که درختان خشک در چه تاریخی اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه باید درختان سبز جایگزین درختان خشک شوند، اظهار کرد: باید همه درختان خشک را حذف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار