رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران:

برخی جابه‌جایی‌های مدیریتی به دلیل کم‌کاری یا ترک فعل بود

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت برخی جابه‌جایی‌های مدیریتی به دلیل کم‌کاری و ترک فعل بوده است. باید نشان داد که شورا و شهرداری با کسانی که فعل آن‌ها تخلف بوده یا ترک فعل کرده‌اند، عقد اخوت نبسته است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برخی جابه‌جایی‌های مدیریتی به دلیل کم‌کاری یا ترک فعل بود

احمد صادقی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مسئولان شهری برای برگزاری برنامه های بزرگ در تهران همچون جشن ۱۰ کیلومتری، اظهار کرد: چاپ عوارض نظارت فنی سیستمی شده و بارکد اصالت سنجی در فیش ها نقش بسته و عوارض توسط سامانه ثبت می شود که کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: با توجه به اینکه درج بارکد وجود دارد دیگر نیازی به امضای طلایی نیست و باید جای امضا روی فیش ها حذف شود؛ تمام نظارت فنی هم محاسبه و هم بارکد اصالت سیستمی شده که نقطه عطفی در هوشمندسازی و شفافیت است و جای تقدیر دارد.

صادقی با اشاره به مصوبه ایجاد درگاه واحد و فرصت سه ماهه شهرداری برای ایجاد درگاه، خاطرنشان کرد: ۱۴ ماه از این فرصت گذشته و شهرداری هنوز اقدامی انجام نداده و تنها اتصال به درگاه صورت گرفته و خدمتی ارائه نمی شود در حالیکه قرار بود تا پایان خرداد ماه ۳۳ خدمت در درگاه ارائه شود؛ از سویی پایان کار که بخش عمده ای از آن سیستمی شده قرار بود غیرحضوری شود که انجام نشده است.

وی افزود: هنوز انتخاب رئیس ستاد راهبری محلات انجام نشده و هنوز کارایی آن مشخص نشده و درخواست دارم که هرچه سریعتر این انتخاب و تعیین تکلیف صورت بگیرد.

صادقی با بیان اینکه به ندرت دیده می شود که تخلفاتی در منطقه اتفاق افتاده و نمی‌توان گفت شهردار آن منطقه بی اطلاع بوده است، گفت: برخی جابه‌جایی‌های مدیریتی به دلیل کم کاری و ترک فعل بوده است. باید نشان دهیم که شورا و شهرداری با کسانی که فعل آنها تخلف بوده یا ترک فعل کرده اند، عقد اخوت نبسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار