آیین کلنگ‌زنی ساخت مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان مه‌ولات

اهدای ۱۰ هزار جلد کتاب به ۶۰ مسجد تربت حیدریه، مه ولات و زاوه

کاشمر(پانا) - کلنگ ساخت مجموعه مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان مه‌ولات با حضور نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه، مه‌ولات و رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بر زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ‌زنی ساخت مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان مه‌ولات

در سفر یک روزه حامد علامتی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اختصاص ۲.۵ میلیارد ریال برای ۵مصلی در شهرهای تربت حیدریه، دولت آباد، فیض آباد، کدکن و بایگ برای راه اندازی اتاق بازی ویژه کودکان و نوجوانان به تصویب رسید.

همچنین در جریان این سفر، ساخت بزرگترین مجموعه مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینی با مساحت ۸۵۰ متر مربع در پارک جنت شهر فیض آباد شامل کتابخانه، سالن نمایش فیلم، سالن اجتماعات، اتاق های بازی و سرگرمی، کلاس های آموزشی و مهارتی، مرکز آموزش زبان و... در دستور کار قرار گرفت.

در جهت ساخت این پروژه عظیم اعتباری در حدود هزار میلیارد ریال که مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال آن به دنبال سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به منطقه و پیگیری های نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات به صورت نقد از محل فروش اوراق در ابتدای سال ۱۴۰۲ تامین شده است و به حساب کانون واریز شده است و از امروز کار ساخت مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان مه ولات آغاز می‌شود.

همچنین به گفته محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات، با قول معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ، ۱۰هزار جلد کتاب به ۶۰مسجد شهرهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات برای استفاده کودکان و نوجوانان توسط کانون اختصاص یافت.

خبرنگار دانش آموز: سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار