رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی خبر داد:

کسب ۴ مقام کشوری توسط فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت همکاران فرهنگی آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی در مسابقات قرآن، عترت و ورزشی کارکنان‌ آموزش و پرورش استثنایی کشور خوش درخشیدند و 4 مقام کشوری بدست آوردند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۴ مقام کشوری توسط فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان با آسیب شنوایی، بینایی و جسمی حرکتی آموزش و پرورش استثنائی کشور در راستای گرامیداشت شهید سلیمانی در ملک سلیمانی در ۸ رشته به میزبانی استان کرمان به مدت ۳روز برگزار شد که ۱۰نفر از فرهنگیان استان خراسان رضوی در این مسابقات حضور یافته و رقابت کردند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرآنی ترتیل، حفظ قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مقاله نویسی، تدبر و بصیرت در آیات موضوعی قرآن و تنیس روی میز، شطرنج و شودان برگزار شد و در بخش انفرادی رشته شودان، اکرم دری مشهدی از استان خراسان رضوی دبستان زنده یاد مهندس عمرانی موفق به کسب مقام دوم و در بخش تیمی استان خراسان رضوی نیز مقام دوم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآن و عترت کارکنان، فاطمه سادات برکاتی از دبستان برومند طرقبه مقام اول و زهرا شاه قاسی در رشته حفظ ۱۰جزء از دبستان امام علی شهرستان خواف و صفیه عاقل در رشته صحیفه سجادیه از دبستان نرگس تربت حیدریه موفق به کسب مقام دوم کشوری شدند.

روحانی در پایان این موفقیت را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش استثنایی استان علی الخصوص همکاران مقام آورنده تبریک گفت و برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار