تجلیل مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات از قهرمان شطرنج استان خراسان رضوی

کلات (پانا) - با حضور مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان، مرتضی جباریان معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از همکاران اداری از "ابوالفضل محمدپور" قهرمان مسابقات شطرنج دانش‌آموزی استان خراسان رضوی تجلیل گردید.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات از قهرمان شطرنج استان خراسان رضوی

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در مراسم تقدیر از قهرمان شطرنج استان، کسب این افتخار را نشان از لیاقت و شایستگی این دانش آموز دانست و ضمن تبریک به وی،خانواده محترم، معلمان و مربیان و جامعه ورزشی شهرستان بیان‌ کرد:با اراده جدی و عزم جهادی هر خواستنی به توانستن تبدیل می شود و لازم است در‌ کنار ورزش به موضوع آموزش و تربیت نیز بپردازید.

وی در ادامه ضمن آزروی توفیق روزافزون برای این دانش آموز قهرمان افزود: امیدوارم در تمامی مراحل زندگی بویژه کسب مدارج برتر تحصیلی و افتخارات ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی همواره در راه توسعه اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.

گفتنی است؛ دانش آموز ابوالفضل محمدپور که در آموزشگاه اسدالله صفایی شهر لایین در حال تحصیل است. هفته گذشته در مسابقات شطرنج دانش آموزی، قهرمانی استان توانست مقام اول را کسب کرده و سهیمه حضور در مسابقات کشوری را نیز دریافت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار