لیگ نجات غریق به‌زودی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در جزیره کیش از برگزاری لیگ این رشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ نجات غریق به‌زودی برگزار می‌شود

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در جریان مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان در جزیره کیش، مهدی حیدری گفت: ٢٧ تیم از ٢٧ استان در این دوره رقابت‌ها شرکت داشتند.

وی با یادآوری اینکه مسابقات در دو بخش استخری و ساحلی برگزار شد، ادامه داد: منتخبان ورزشکاران هر استان در این مسابقات شرکت داشتند، در میان ورزشکاران بودند نفراتی که پیش از این عنوانی کسب نکرده بودند اما اینجا صاحب عنوان شدند. این موضوع نشان از گستردگی نجات غریق در کشور دارد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با یادآوری اینکه منتخبان دوره پیشین مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور به مسابقات جهانی اعزام شدند، گفت: در این مسابقات در بخش دختران صاحب مدال شدیم و مجموع ٧ رکورد جابه جا شد. امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه برگزاری لیگ نجات غریق را در دستور کار داریم، خطاب به افراد حاضر در مراسم اختتامیه گفت: شما نماینده جامعه ٢٠٠ هزار نفری نجات غریق هستید، جامعه که حفظ جان افراد مهمترین مسئولیت آن به شمار می رود.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پایان ابراز امیدواری کرد که فصل کم حادثه‌ای در پیش داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار