بختک رها به نویسندگی سیروس همتی و بازی شیوا خسرومهر کلید خورد

تهران (پانا) - بختک رها به کارگردانی و تهیه‌کنندگی میثم عباسی و نویسندگی سیروس همتی و فاطمه محمد نبی کلید خورد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بختک رها به نویسندگی سیروس همتی و بازی شیوا خسرومهر کلید خورد

فیلم کوتاه بختک رها به تهیه‌کنندگی و کارگردانی میثم عباسی و نویسندگی سیروس همتی و فاطمه محمد نبی به همراه دیگر عوامل در شهر تهران کلید خورد.

بختک رها به معضل اجتماعی طلاق که همانند بختک بر سر برخی از زندگی‌ها افتاده است و در نهایت منجر به بی‌توجهی یا کم‌توجهی به فرزند طلاق می‌شود، پرداخته است. این داستان روایتگر مشغله‌ و دغدغه دو زوج جوان است که با وجود اتفاقات قرار گرفته بر سر راه، آن‌ها را با داستان‌هایی همراه می‌سازد...

میثم عباسی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر پیش از این در مجموعه یادیار به عنوان مدیر این اثر کار خود را آغاز کرد و اکنون تهیه کننده، مجری طرح و مدیرتولید است.

از فعالیت‌های وی می‌توان به فیلم خاور به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا ایرانمنش اشاره کرد که وی به عنوان مجری طرح و جانشین تهیه فعال بود. همچنین وی تا کنون در همکاری‌های متعدد با سیروس همتی بازیگر کشورمان به عنوان جانشین تهیه‌کننده و مجری طرح در فیلم دوشنبه ها و پایانه فعالیت داشته است.


شیوا خسرو مهر، علی برجی، اردشیر منظم، فرشته محمدی ،محمد نیکبخت، آرزو مجیدی ، مونا سعیدپور، علیرضا گلستانی ،مریم فدوی، ملیکاجعفرنژاد، محدثه حریری و بازیگر کودک امیرعباس عباسی به ایفای نقش در این فیلم پرداخته اند.
عوامل فیلم کوتاه بختک رها عبارتند از:
تهیه‌کننده و کارگردان: میثم عباسی،مشاور هنری: سیروس همتی، نویسندگان: سیروس همتی و فهیمه محمدنبی، جانشین تهیه‌کننده: امیرعلی محمدی، مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی، مدیر صدابرداری: وحید سلطانی، طراح اکشن: محمدرضا جنگی، دستیار تهیه‌کننده: علی الوندی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریزی: شیما جزنی، دستیار دوم کارگردان: مونا نجفی، مدیر تولید: سعیده سرلک، طراح گریم: مهرنوش صحابی، طراح صحنه و لباس: مهسا جمالی ، یونس سلمانی و محمدجواد شهسواری، مجری گریم: نوشین خلجی، گرافیست: میثم گنجی، تدارکات رحیم محمدی، مشاور پروژه و تدوین: حمید عسگری، مدیر رسانه‌ای: زهرا بالاور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار