رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز:

اردوهای راهیان پیشرفت باعث تقویت رویکردهای تربیتی، امیدآفرینی و خودباوری در مدارس می‌شوند

کرج (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز گفت اردوهای راهیان پیشرفت نورانی که با محوریت مدارس سمپاد برگزار می‌شود، به دنبال تقویت و تعمیق رویکردهای تربیتی، افزایش امیدآفرینی و خودباوری در مدارس می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان پیشرفت باعث تقویت رویکردهای تربیتی، امیدآفرینی و خودباوری در مدارس می‌شوند

رضا شکیبا، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش البرز اردوهای راهیان پیشرفت نورانی را فعالیت ویژه ای برای بیان دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی به دانش آموزان دانست و افزود: این اردو با هدف آشنایی با دستاوردهای علمی، صنعتی و دفاعی کشور در راستای جهاد تبیین و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در بین دانش آموزان و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در استان اصفهان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اهداف تربیتی بزرگی در این برنامه وجود دارد تا دانش آموزان مدارس سمپاد، با مفهوم حقیقی خودباوری آشنا شوند و همچنین چگونگی اثرگذاری برای رفع نیازهای کشور در حیطه های مختلف را فرا بگیرند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برنامه ریزی برای رشد ساحت های تربیتی شش‌گانه مورد انتظار سند تحول بنیادین، به طور جدی در مدارس استعدادهای درخشان استان البرز دنبال می‌شود.

قابل ذکر است بازدید از نمایشگاه هوا و فضا و دستاوردهای نیروی هوایی در تهران و کاشان از جمله برنامه های پیش‌بینی شده این رویداد مهم فرهنگی است که از تاریخ ۲۰ تیرماه تا ۱۱ مردادماه برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار