بررسی روند کاهشی قیمت 4 خودروی پرطرفدار داخلی + جدول

تهران (پانا) - این روزها با کاهشی‌شدن قیمت در بازار خودرو برخی از خودروی‌های پرطرفدار داخلی نسبت به فرودین ماه کاهش قیمت نزدیک به 200 میلیون تومان را تجربه کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی روند کاهشی قیمت 4 خودروی پرطرفدار داخلی + جدول

4 خودروی پرطرفدار پژو206، تارا اتوماتیک، تیبا صندوق‌دار و دنا پلاس این روزها روند نزولی پر شتابی را طی می‌کنند. در ادامه به بررسی روند کاهشی قیمت این 4 خودرو در مدت‌زمان 3 ماه پرداخته‌ایم.

بررسی وضعیت قیمت خودروی پژو 206

خودروی پژو 206 یکی از پرطرفدارترین خودروهاست و این روزها با روند کاهشی قیمت مواجه شده است.

این خودرو در حالی باقیمت 550 میلیون تومان معامله می‌شود که در اواسط فروردین تا نزدیک 700 میلیون تومان رسید و در خردادماه ناگهان با کاهش بسیار زیاد قیمت مواجه شد به طوریکه باقیمت 520 میلیون تومان معامله شد.

بررسی وضعیت قیمت خودروی تارا اتوماتیک

خودروی تارا نیز از آن دسته خودروهایی است که در بین طبقه متوسط به بالا طرفداران زیادی دارد. قیمت این خودرو در اواخر فروردین‌ماه به بالای 1 میلیارد تومان رسید. در نیمه خرداد قیمت این خودرو به کمترین قیمت یعنی 720 میلیون تومان رسید و این روزها باقیمت 820 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی تیبا صندوق‌دار

خودروی تیبا از آن دست خودروهای پر تقاضایی است که به دلیل قیمت و استحکام طرفداران زیادی دارد.تقاضا برای این خودرو از سال گذشته به‌شدت اوج گرفته تا جاییکه قیمت این خودرو در اواخر سال گذشته و اوایل فروردین‌ماه به 400 میلیون تومان هم رسید و این روزها باقیمت 325 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی دنا پلاس

این خودرو در اواسط فروردین تا نزدیک به 1 میلیارد تومان رسید اما تا به قیمت کنونی که 830 میلیون تومان است برسد با شیب ملایمی روند نزولی را طی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار