مدیر عامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور:

یاریگران زندگی از آسیب اجتماعی به اعتیاد می‌کاهند

بجنورد (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور گفت همه مسئولند در مبارزه با خطر مهلک اعتیاد پیشرو باشند، چرا که یاریگران زندگی از آسیب اجتماعی به اعتیاد می‌کاهند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
یاریگران زندگی از آسیب اجتماعی به اعتیاد می‌کاهند

انتخابات اولین مجمع خیرین یاریگران زندگی استان خراسان شمالی به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور بیش از 350 نفر از مسئولین شهرستان و استان و کشور از جمله: حسن حمزه ای مدیر عامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور، حسن نقیان نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، ابوالحسن نجفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، حجه الاسلام و المسلمین آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش و با شرکت بسیاری از مدعوین و دعوت شدگان از کلیه شهرستان های استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

حسن حمزه ای مدیر عامل مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور ضمن اشاره به خطر همه گیری اعتیاد گفت: آمار اعتیاد در استان های کشور به تناسب خوب نیست و همه مسئولند در مبارزه با خطر مهلک اعتیاد پیشرو باشند.

حمزه ای تاکید کرد: خراسان شمالی با همت مجمع خیرین و ستاد مبارزه با مواد مخدر باید ظرفیت سازی کند تا هر چه سریعتر آسیب های خطرناک اعتیاد در این استان را کم کند.

ابوالحسن نجفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم، مردمی سازی امور است و خیرین هر استان از مهمترین و موثرترین سیطره مرجع به شمار می روند و هدف از این مجمع؛ توسعه مشارکت های مردمی، ساماندهی مشارکت های مردمی اجتماع خیرین درمان و کاهش آسیب ها و صیانت اجتماعی است.

نجفی در ادامه افزود: اقدامات خوبی در شورای هماهنگی مواد مخدر استان خراسان شمالی در دو سال اخیر انجام شد، از جمله؛ در بخش فرهنگی و پیشگیری، ستاد مورد نظر احداث تکمیل نمایشگاهی با همکاری آموزش و پرورش با اعتبار بالغ بر 10میلیارد ریال و بهره برداری شد، تشکیل کانون یاریگران زندگی به منظور آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد در مدارس، تحلیل 12 فیلم کوتاه آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های مختلف ازجمله آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان، دانشگاه، بنیاد شهید، استفاده ظرفیت های امام جمعه استان، افتتاح طرح یاریگران زندگی در روستاها صورت گرفته است.

در این مراسم مسئولین مربوطه به اهمیت تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی پرداختند و در انتهای برنامه با حضور کلیه شرکت کنندگان رای گیری جهت مشخص شدن اعضای اولین مجمع خیرین یاریگران زندگی استان برگزار شد که در پایان محمد عقیقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش به عنوان عضو مجمع خیرین استان و غلامرضا امین زاده فاروجی رئیس اداره امورتربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان بازرس مربوطه انتخاب شدند.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار