نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ملارد:

اولین قدم در ترویج یک تمدن، بزرگداشت و توسعه شعائر دینی است

ملارد (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ملارد، بزرگداشت و توسعه شعائر دینی را اولین قدم در ترویج یک تمدن معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین قدم در ترویج یک تمدن، بزرگداشت و توسعه شعائر دینی است

نشست بصیرتی اعضای کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد با موضوع نقش غدیر در تشکیل تمدن جهانی برگزار شد.

مصطفی سید مومنی، نماینده ولی فقیه در سپاه ملارد، در این نشست بیان کرد: تمدن‌سازی نوین اسلامی و گفتمان دینی برای جامعه، بانوان و اقتصاد موضوعاتی هستند که در تبیین آن کم‌کاری شده است.

وی تأکید کرد: اولین قدم جهت ترویج هر تمدنی، بزرگداشت و توسعه شعائر دینی است و اگر بخواهیم یک تمدن را رشد دهیم می‌بایست اصول و شعارهای دینی را توسعه دهیم.

سیدمومنی افزود: یکی از فعالیت‌ها در این راستا این است که با برپایی جشن‌های غدیر، امام زمان را بیشتر به جهان معرفی کنند؛ چرا که معرفی غدیر، زمینه‌ساز ظهور امام غایب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ملارد تصریح کرد: لازم است به رشد فرزندآوری در جامعه توجه شود تا نیروی انسانی برای توسعه کشور و زمینه‌سازی تمدن اسلامی تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های ظهور امام زمان (عجل‌الله‌تعالی)، پیشرفت علم است. بنابراین لازم است امروز، جهت تبیین ظهور، فضای مجازی را جدی بگیریم و در جهت آگاه‌سازی و تبیین ضرورت و فلسفه حجاب و عفاف برای جامعه بیشتر تلاش کنیم.

شایان ذکر است که در این نشست برنامه‌های متنوعی همچون مولودی‌خوانی، اهدای بسته‌های فرهنگی و توزیع کتاب «مثبت سه» پیرامون فرزندآوری انجام شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار