حسن شیرمحمدی در گفت‌وگو با پانا:

درویش نباید بیرانوند را به پرسپولیس راه می‌داد

او دیگر عزت و احترام قبل را ‌ندارد/ حرکت بیرانوند زشت و نابخشودنی بود/ بازیکنان باید ارزش پیراهن پرسپولیس را بدانند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است درویش نباید بیرانوند را دوباره به باشگاه راه می‌داد و قراردادش را تمدید می‌کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
درویش نباید بیرانوند را به پرسپولیس راه می‌داد

حسن شیرمحمدی در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه رفتن بیرانوند به سمت استقلال، زشت و نابخشودنی بود، اظهار داشت: «کسی که همه چیزش را از پرسپولیس دارد و چند قهرمانی با آن آورده و خودش را قرمز می‌داند، چطور با یک استوری برای هواداران تیم رقیب دلبری می‌کند؟ آیا این غیر از این است که فقط برای او پول مهم است؟ مگر می‌شود هر وقت دلت خواست با احساسات ۵۰، ۶۰ میلیون هوادار بازی کنی و بعد بگویی دلخورم؟ ما هم نزدیک ۱۰، ۱۲ سال برای پرسپولیس بازی کردیم. آن زمان پولی هم نبود اما اگر بازیکنی کوچکترین لغزشی داشت، به بدترین شکل علی آقا پروین با او برخورد می‌کرد و راهش نمی‌داد.»

وی افزود: «به نظرم واقعا بیرانوند با این حرکتش، حرمت خودش را شکست و از چشم پرسپولیسی‌ها افتاد. شک نکنید دیگر آن عزت و احترام گذشته را ندارد. خودش اعتراف کرد که در میدان آزادی می‌خوابیده و در کارواش کار می‌کرده است. وقتی به چنین کسی یک دفعه پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی شود، معلوم است که دست و پایش را گم می‌کند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «درویش نباید بیرانوند را به باشگاه راه می‌داد. هواداران هم دیگر دل‌شان با او صاف نیست. حتی اگر بهترین گلر آسیا هم باشد، نباید قراردادش را تمدید می‌کردند. اگر بیرانوند می‌خواست به یک تیم خارجی برود، اصلا کسی ناراحت که نمی‌شد، که خوشحال هم می‌شد. اما مگر می‌شود یک دفعه به تیم رقیب بروی؟ آن هم رقیبی که هوادارانش یک ماه قبل او و خانواده‌اش را به باد فحش گرفتند و پرسپولیسی‌ها از او دفاع کردند.»

حسن شیرمحمدی گفت: «مگر این پیشنهادات به ماها نمی‌شد؟ آن موقع تیم کشاورز به مجتبی محرمی خانه می‌داد اما به عشق پرسپولیس نرفت. شما ببینید الان مجتبی با چه وضعی دارد زندگی می‌کند. بازیکن باید بداند ارزش پیراهنی که می‌پوشد چقدر است. اینجا هر تیمی نیست که راحت از کنارش بخورید و بروید. اینجا پرسپولیس است. بزرگترین و پرافتخارترین تیم ایران.»

وی تاکید کرد: «این مسئله بیرانوند باعث شد تا متاسفانه بزرگان تیم را قلع و قمع کنند. کریم باقری چرا نباید در کادر پرسپولیس باشد؟ مگر می‌شود کسی از کانادا بگوید فلانی نباید باشد؟ همه ‌تیم‌ها دوست دارند شخصیتی مثل کریم داشته باشند تا از او استفاده کنند. آن وقت اینجا با او تمدید نمی‌کنند. او آدم سالم و سلامتی است. به نظرم بیش از اینکه پرسپولیس نیاز به بازیکن داشته باشد، باید با کریم باقری تمدید کنند.»

پیشکسوت پرسپولیس راجع به پول‌های رد و بدل شده در نقل و انتقالات لیگ افزود: «من شناخت آن‌چنانی از بازیکنان داخلی ندارم. بازی‌کردن در پرسپولیس سخت است و هرکس نمی‌تواند خودش را با این شرایط وفق دهد. با این حال معتقدم هزینه کردن برای گرفتن بازیکن خوب است ولی این عددها برای بازیکنان ایرانی که از حرفه‌ای‌گری دور هستند و نه رفتار و نه اخلاق حرفه‌ای را بلدند، زیاد است. سطح کیفی بازیکنان را هم که می‌بینیم. این بازیکنان را مقایسه کنید با بازیکنان زمان ما. آن موقع نه امکاناتی بود و نه پولی و نه زمین مناسبی. الان همه چیز مهیاست اما برای هزار تومان که چند روز این طرف آن طرف می‌شود، بلوا به پا می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار