والیبال جوانان جهان؛

پیروزی ایران برابر نایب قهرمان آفریقا

تهران‌(پانا) - تیم والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان مقابل تونس قرار گرفت و در بازی سخت به برتری سه بر دو رسید.

کد مطلب: ۱۳۸۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی ایران برابر نایب قهرمان آفریقا

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان از روز جمعه ۱۶ تیر در شهر منامه کشور بحرین آغاز شد و جوانان ایران در دومین دیدار خود به مصاف تونس رفتند و سه بر دو به پیروزی رسیدند.

در ست اول ملی‌پوشان شروع خوبی نداشتند و تعویض‌های غلامرضا مومنی‌مقدم، سرمربی‌ تیم هم تاثیر چندانی در روند کاری تیم نگذاشت. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع تونس به پایان رسید.

در ست دوم بازیکنان ایران در صدد جبران برآمدند ولی این ست هم ۲۵ بر ۲۲ از دست رفت اما در ست سوم بازیکنان ایران به خود آمده و بازی را به دست گرفتند. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع ایران به پایان رسید تا شاگردان مومنی‌مقدم، ست چهارم را هم با روحیه و نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پایان برسانند.

در ست پنجم هم جوانان ایران پیشتازی خود را حفظ کرده و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند تا این مسابقه با نتیجه سه بر دو به پایان برسد.

تیم والیبال جوانان ایران روز گذشته برابر تایلند به پیروزی رسید و با دو برد و پنج امتیاز در حال حاضر در صدر جدول گروه اول قرار دارد. این تیم فردا یکشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف بحرین خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار