معاون فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش:

مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور با ۱۸۷ هزار شرکت‌کننده آغاز شد

تبریز (پانا) - معاون فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور با ۱۸۷ هزار نفر شرکت‌کننده به میزبانی استان آذربایجان شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور با ۱۸۷ هزار شرکت‌کننده آغاز شد

حمیدرضا صائبی در گفت و گو با پانا گفت: امسال مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور به میزبانی ۶ استان برگزار می شود که در این خصوص ۱۸۷ هزار نفر در این دوره از مسابقات حضور دارند و از این تعداد ۱۵۱ هزار نفر در مسابقات منطقه شهرستان حضور پیدا کرده اند و ۳۳ هزار نفر در مسابقات استان و در نهایت ۲ هزار و ۹۰۶ نفر در مسابقات کشوری حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: یکی از استان های منتخب برای میزبانی این دوره از مسابقات استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز است و به واسطه تجربیات بسیار خوبی که در برگزاری مسابقات در سال های گذشته داشته و توانمندی نیروها بسیار خوب بوده، فضا و امکانات ورزشی و از همه مهم تر مهمان نوازی و خونگرمی مردم تبریز، باعث شد میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده شهر تبریز باشد.

صائبی اظهار کرد: این دوره از مسابقات شامل دو رشته تنیس روی میز و بدمینتون خواهران است که در این راستا ٤٠٠ نفر در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده اند که شامل ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، ناظران، داوران و عوامل اجرایی استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات مزین به نام شهید معلم تربیت بدنی یعنی شهید ابراهیم هادی شده است که با شعار معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین و مدرسه بانشاط برگزار می‌شود.

دانش آموز خبرنگار : رومینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار