صعود دوچرخه سوار نیشابوری به قله آرارات ترکیه

نیشابور ( پانا )_ امید نجفی دوچرخه سوار نیشابوری برای نخستین بار با دوچرخه موفق به صعودقله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه در ۳۳ ساعت با وجود یخچال و برف در مسیر شد .

کد مطلب: ۱۳۸۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
صعود دوچرخه سوار نیشابوری به  قله آرارات ترکیه

دوچرخه سوار نیشابوری در این خصوص اظهار کرد: سال گذشته در چنین روزی توانستم با الطاف الهی رکورد صعود بر بام ایران "قله دماوند" را از آن خود کنم.

امید نجفی گفت: امسال نیز موفق به صعود قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه با دوچرخه شدم که زمان صعود به این قله با توجه به وجود یخچال و برف در مسیر ۳۳ ساعت به طول انجامید.

وی خاطر نشان کرد: تمرینات خود را جهت صعود به این قله از یک سال پیش آغاز نمودم و در طول این مدت توانستم با دوچرخه به چندین قله مرتفع از جمله قله شاهوار بام استان سمنان، قله شاهجهان بام خراسان شمالی،قله گاوکشان بام استان گلستان، قله بینالود و شیرباد نیشابور و ... با دوچرخه به صورت یک روزه صعود نمایم.

نجفی عنوان کرد:از سال ۱۳۸۸ در راستای ورزش دوچرخه سواری مشغول فعالیت بوده و در سال ۱۳۹۵ نیز به خانواده کوهنوردی ملحق شدم و فعالیت ترکیبی دوچرخه سواری کوهستان و کوهنوردی را به صورت حرفه ای آغاز نمودم.

امید نجفی دوچرخه سوار نیشابوری تصریح کرد: دوچرخه وپیمایش جاده ای ازجمله پیمایش مسیر نیشابور به تهران به مدت ۳ روز،پیمایش دور کامل جزیزه قشم به صورت سایکل توریست و پیمایش مسیر بندر عباس به چابهار به صورت سایکل توریست به مسافت ۷۸۰ کیلومتر از دیگر برنامه های من بوده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار