وضعیت ترافیک در بزرگراه های منتهی به مهمونی ۱۰ کیلومتری

تهران (پانا)- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیک در بزرگراه های منتهی به مهمونی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت ترافیک در بزرگراه های منتهی به مهمونی ۱۰ کیلومتری

سرهنگ محمد رازقی، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برای برپایی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر، گفت: در حال حاضر ترافیک در شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ره) ورودی به خیابان دماوند، شمال به جنوب و جنوب به شمال روی پل چوبی، همچنین شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، شمال به جنوب بزرگراه چمران، جنوب به شمال بزرگراه سعیدی و غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: توصیه ما به شهروندانی که قصد شرکت در مهمونی ۱۰ کیلومتری را دارند، در محل‌هایی که از قبل مشخص شده است، برای پارک خودرو استفاده کنند و سایر شهروندان نیز برای تردد، از محورهای جانبی استفاده کنند.

همچنین سرهنگ مؤمنی، با اشاره به برپایی مهمونی ۱۰ کیلومتری در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، گفت: همان طور که از قبل تمهیدات ترافیکی این مراسم پیش بینی شده بود، از دقایقی قبل، اعمال محدودیت‌های این مراسم آغاز شد. به طوری که اولین محدودیت‌ها را در طول خیابان‌های آزادی و انقلاب، اعمال شد.

وی افزود: از خیابان دماوند از ابتدای بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب و از میدان آزادی به سمت شرق، ممنوعیت تردد داریم و هیچ گونه وسیله نقلیه ای در طول خیابان آزادی و انقلاب، حق تردد ندارد.

مؤمنی ادامه داد: فقط خیابان‌های عمود بر خیابان آزادی و انقلاب، آن هم خیابان‌های اصلی، در حال حاضر امکان تردد وجود دارد و محدودیت قطعی از ساعت ۱۴ شروع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار