رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل

اردبیل (پانا) - با رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی در اردبیل، این استان میزبان برگزاری دردو رشته ورزشی والیبال و فوتسال دانش‌آموزان دختر و پسر از سراسر کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل

در آیین رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش‌ آموزی کشور، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: وحدت رویه و حفظ انسجام دو اصل مهم در پیشبرد کارهای گروهی است و این میسر نمی شود مگر با تحکیم پیوند های عاطفی میان همکاران که لازم است معاونت تربیت بدنی و سلامت نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های استان برای میزبانی این مسابقات اظهار کرد: با وجود همه محرومیت ها و کمبود زیر ساخت ها در استان، آموزش و پرورش با احداث زمین های چمن مصنوعی و تجهیز و نوسازی سالن های ورزشی گام بلندی در توسعه فضاهای ورزشی برداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت جریان سازی در موضوع ورزش گفت: جامعه نیازمند نشاط، سلامت و پویایی است و ورزش بهترین بهانه برای این موضوع است. برگزاری این مسابقات بهترین فرصت برای آشنا کردن خانواده ها با فرهنگ ورزش همگانی است.

اکبر دهقانی نیا ،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیزبا گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: با وجود اشتیاق بسیاری از استان ها، استان اردبیل توانست با تکیه بر ظرفیت عظیم نیروی انسانی خود، در دو رشته والیبال و فوتسال میزبانی مسابقات دانش آموزی کشور را به دست بیاورد.

وی افزود: برگزاری این مسابقات می تواند مقدمه ای برای میزبانی از مسابقات آسیایی و جهانی باشد چرا که استان اردبیل از موقعیت ویژه ای برای برگزاری رویداد های بین المللی برخوردار است.

حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور که از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشت با قدردانی از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در تدارک میزبانی با شکوه از مسابقات گفت: مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و معاونت تربیت بدنی از هماهنگی و همدلی بی نظیری برخوردار هستند و مطمن هستیم که با بکارگیری ظرفیت های استانی مسابقات والیبال و فوتسال دانش آموزی با شکوه هرچه تمام برگزار خواهد شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار