زورگیری از مسافربرهای عبوری پس از مصرف روانگردان

تهران (پانا) - فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سه نفره که پس از مصرف قرص‌های روانگردان اقدام به زورگیری از راننده خودروها کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
زورگیری از مسافربرهای عبوری پس از مصرف روانگردان

به گزارش ایسنا، سرهنگ گودرز داوری درباره جزئیات این پرونده گفت:‌درپی وقوع سرقت‌های سریالی خودرو به صورت به عنف در تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی و تخصصی کارآگاهان نشان داد، سه مرد جوان که در حالت طبیعی قرار نداشتند به عنوان مسافر، سوار بر خودروهای عبوری شده و در مسیر مالباختگان را با سلاح سرد خفت و سپس خودروی آنها را سرقت کرده‌اند.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهمان هنگام سرقت، مالباختگان را هدف ضرب و جرح قرار داده بودند، ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند. همین سرنخ کافی بود تا آنها در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند. در ادامه کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان در شهرستان رباط‌کریم شده و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد:‌ مالباختگان پس از مواجه حضوری در مقر انتظامی متهمان را شناسایی کردند. همچنین این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند و در حالی که چاره‌ای غیراز اعتراف نداشتند به جرم خود مبنی‌بر سرقت به عنف از خودروهای عبوری در تهران اعتراف کردند. آنها همچنین معترف شدند که مصرف قرص روانگردان سبب ارتکاب این اعمال مجرمانه از سوی آنان شده است.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان خودروهای مسروقه را کشف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار