برگزاری اختتامیه طرح مصباح‌الهدی در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌ و‌ پرورش ابرکوه از برگزاری اختتامیه طرح مصباح الهدی با محوریت سیره و زندگی امام صادق (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه طرح مصباح‌الهدی در ابرکوه

رضا فلاحزاده، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه، در حاشیه برگزاری اختتامیه طرح مصباح الهدی، گفت: طرح مصباح الهدی با محوریت آشنایی با سیره و سبک زندگی حضرت امام صادق (ع) در تمامی مدارس استان طی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح مصباح الهدی هر ساله در هر استان، با محوریت سبک و سیره زندگی یکی از امامان معصوم(ع) و آشنایی با سبک زندگی اسلامی با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع برگزار می‌شود، گفت: نقاشی، طراحی، قصه گویی، پادکست، ویدئوکست، خوانش کتاب، معرفی کتاب و مقاله نویسی از جمله محورهای این جشنواره بوده است.

فلاحزاده با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره امروز برگزار شد، افزود: ۱۳۹۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری، ۱۹۰ اثر در بخش دانش‌آموزان و ۳۰ اثر در بخش فرهنگیان و ۱۰ اثر در بخش والدین برگزیده و تجلیل شدند.

لازم به توضیح است؛ طرح مصباح الهدی(معصوم شناسی) از جمله طرح‌های اجرایی در سطح مدارس استان است که هر سال به یک معصوم(ع) اختصاص می‌یابد و برای سال تحصیلی (۱۴۰۱_۱۴۰۲) در استان یزد این طرح به نام مبارک «امام صادق (ع)» نام‌گذاری شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار