در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت محله‌محور؛

۳۳ سارق خودرو و اماکن خصوصی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

ارومیه (پانا) - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح ارتقای امنیت محله‌محور با محوریت پلیس امنیت عمومی در استان خبر داد و گفت در اولین روز اجرای این طرح، ۳۳ سارق خودرو و اماکن خصوصی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۳ سارق خودرو و اماکن خصوصی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

سردار رحیم جهانبخش با اعلام این خبر اظهار کرد: با اجرای این طرح‌ همچنین ۲۳۰ دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رانندگان آنها رفتارهای پرخطر در رانندگی انجام می‌دادند، توقیف شد.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می‌شود، افزود: پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با این افراد در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به بازدید محسوس و نامحسوس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان در راستای اجرای طرح نظارت نیز اشاره کرد و ادامه داد: برای ۴۸ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ضمن اخذ تعهد از ۱۰۹ واحد صنفی، ۴۵ واحد صنفی متخلف نیز در سطح استان پلمب شده‌اند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است، گفت: طرح امنیت محله محور به صورت مستمر و با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها با قدرت ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

وی تاکید کرد: به لطف پروردگار و تلاش‌های صورت گرفته توسط همکارانم در انتظامی استان، عملکرد بسیار مثبتی را در تحقق امنیت پایدار و ارتقاء خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شاهد هستیم.

وی از جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر و ۳۳ سارق خودرو و اماکن خصوصی نیز همزمان با اجرای طرح در روز نخست خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار