محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا:

بیرانوند نباید با احساسات هواداران بازی می‌کرد؛ او ‌از چشم پرسپولیسی‌ها افتاد

‌نباید بیش از این زمان را از دست داد/ با این اتفاق حتی اگر بیرانوند به استقلال هم نرود، پرسپولیس باید دنبال یک دروازه‌بان باشد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بیرانوند اگر مشکلی داشت باید با سعه صدر و در خانواده حل می‌کرد و با احساسات هواداران بازی نمی‌کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بیرانوند نباید با احساسات هواداران بازی می‌کرد؛ او ‌از چشم پرسپولیسی‌ها افتاد

محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند اظهار داشت: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بیرانوند چنین تصمیمی گرفت. شک نکنید تصمیش عجولانه بود. بالاخره شاید تحت فشار بوده و شرایطش را نمی‌دانم اما هرچه که بود باید برای این طور تصمیمات خیلی فکر می‌کرد و عجولانه پیش نمی‌رفت. در هر خانواده‌ای مشکل پیش می‌آید اما راه‌حل آن شلوغ‌کاری نیست. او می‌توانست با سعه صدر و صبر و حوصله مشکلات را با باشگاه حل کند‌‌. آن‌طور که باشگاه گفته، قرار بوده تا پنج‌شنبه صبر کند ولی ظاهراً تحمل نکرده و قراردادش را فسخ کرده است.»

وی افزود: «کسی منکر توانایی‌های فنی بیرانوند نمی‌شود. او با پرسپولیس قهرمانی آورده و مردم از او خاطرات شیرینی در ذهن خود دارند. وقتی بازیکنی می‌خواهد جدا هم بشود، باید راه درست را انتخاب کند نه اینکه در ‌‌حساس‌ترین مقطع که تیم نیاز به تقویت و آرامش دارد، این چنین گره ایجاد کند. او هم باید بداند که هر چه دارد از صدقه سر پرسپولیس و هوادارانش دارد. دیدید که در مقابل فحاشی‌های رکیک هواداران تیم رقیب در دربی حذفی، همه از او حمایت کردند. بدون شک این کارش اشتباه بود و نباید با احساسات هواداران پرسپولیس بازی می‌کرد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «اگر واقعیت را بخواهید وقتی کسی این چنین بی‌پروا احساس هوادار را جریحه‌دار می‌کند، شاید آن‌ها دیگر از او دلسرد شوند. حتی شاید با این اتفاق، بیرانوند از چشم پرسپولیسی‌ها بیافتد. هرچند هوادار زود فراموش می‌کند اما معتقدم با این اتفاق حتی اگر به استقلال هم نرود، پرسپولیس باید دنبال یک دروازه‌بان باشد. بالاخره همه باید بدانند که پرسپولیس از بیرانوند که هیچ، از هر اسمی بزرگتر است. بازیکنان وقتی از این تیم می‌روند، بزرگی و عظمت پرسپولیس را متوجه می‌شوند. اگر او محبوبیتی دارد، از این تیم بزرگ و هوادارانش دارد و نباید به این زودی این‌ها را فراموش می‌کرد.»

محمد برزگر گفت: «تیم در نقل و انتقالات نیاز به آرامش و تقویت دارد. علیشاه فقط تمدید کرده و امیدوارم که بقیه هم تمدید کنند. امید حقش بود که تمدید کند. عملکرد خیلی خوبی داشت و امیدوارم دوباره بتواند به تیم کمک کند‌. الان واقعا باید سریع‌تر یارگیری و کار تمدید را انجام دهیم. درویش یا گل‌محمدی یا هر عزیزی که دنبال مذاکره است، باید دست بجنباند. تمرینات هنوز شروع نشده و این نگران‌کننده است. باید تلاش کنیم تا تیم قدرتمندی برای لیگ و آسیا ببندیم.»

وی با اشاره به وضعیت تیم امید مقاومت تهران که سرمربیگری‌اش را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: «کار جذب بازیکن، تست‌گیری و مراحل تیم بستن کامل شده است. تیم ما تست‌های پزشکی خودش در ایفمارک را هم پشت سرگذاشت و انشالله از روز جمعه در فریدونکنار به مدت ۴، ۵ روز اردو داریم تا بتوانیم تیم پرقدرتی را روانه لیگ کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار