معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه۲ مشهد عنوان کرد:

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با هدف تربیت بدون وقفه

مشهد(پانا)- معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد گفت شعار امسال تربیت بدون وقفه است. در واقع مدرسه تعطیل می‌شود، اما تربیت تعطیل نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با هدف تربیت بدون وقفه

محمد حاجی زاده، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه۲ مشهد در خلال مراسم افتتاحیه اوقات فراغت کانون فارابی عنوان کرد: دغدغه مهم ما توجه به سلامت روحی و روانی دانش آموزان و آموزش مهارت های زندگی هم چون کنترل خشم به آنان است؛ چراکه در این صورت می توانیم از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در آینده جلوگیری کنیم.

وی در ادامه افزود: در دو سال گذشته و خانه نشینی به خاطر شیوع ویروس کرونا دانش آموزان و حتی کودکان بیش از گذشته وارد فضای مجازی شدند و به آن وابستگی پیدا کرده اند؛ به این ترتیب به راحتی تحت فشار روانی دشمن قرار می گیرند. برای رفع این وابستگی باید با حمایت و همراهی اولیا آنها را تشویق کنیم تا با استفاده از امکانات فراهم شده در زمینه های ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و مهارتی انرژی و استعداد خود را در این زمینه ها به کار بندند.

معاون پرورشی ناحیه دو مشهد به عنوان متولی اصلی برنامه های اوقات فراغت در پایان از تمامی دست اندرکاران طرح در تمام سطوح از برنامه ریزی تا ثبت نام دانش آموزان تشکر ویژه به عمل آورد و از اولیا خواست با جدیت شرکت فرزندان خود را در کلاس ها پیگیری کنند تا با حمایت و همراهی آنان استعداد دانش آموزان در مسیر درست پرورش یابد و در آینده در کشور خودمان مورد استفاده قرار گیرد.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار