واکنش چمران به برخی انتقادات نسبت به عملکرد سازمان ورزش

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در واکنش به انتقادات از عملکرد ضعیف مدیریتی درخصوص استفاده بانوان از سالن‌های ورزشی سرپوشیده گفت نباید به دلیل ضعف مدیریتی، قوانین را تغییر داد بلکه اشتباهات باید اصلاح شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
واکنش چمران به برخی انتقادات نسبت به عملکرد سازمان ورزش

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و شصتمین جلسه شورای ششم، در خصوص مطالبه بانوان برای استفاده از سالن‌های ورزشی شهرداری تهران، اظهار کرد: این مسئله بسیار ساده است اما باید دو مدیریت مرتبط، موضوع را حل کنند و عجیب است که مسئله‌ای به این سادگی هنوز حل نشده است، سالن‌ها خالی است و مطالبه بانوان، استفاده از فضای پوشیده برای ورزش است که از همان ابتدا هدف از ساخت این سالن‌ها همین بوده است؛ نه به این معنا که در اختیار سازمان ورزش قرار گیرد بلکه وظیفه این سازمان انجام خدمات ورزشی مربوط به این سالن‌هاست.

چمران در ادامه درباره استفاده از سوله بحران نیز متذکر شد: سوله بحران، متعلق به ستاد بحران است، وظیفه روشن است اما کشمکش میان این دو سازمان به عقیده من درست نیست؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد آنچه تهیه شده متناسب با مدیریت فعلی سازمان ورزش است، اگر مدیریت سازمان ورزش مشکل دارد ما نباید قانون کل سازمان ورزش را به هم بریزیم بلکه اشتباهات باید اصلاح شود، این‌ها باید مدیریت و سپس اصلاح شود، نباید قانونی را وضع کنیم که بر اساس آن مدام این وظیفه از این سازمان سلب شود، ضعف مدیریت نباید در تنظیم و تدوین قوانین تاثیر بگذارد بلکه تنها باید این بخش اصلاح شود، این عدم ثبات مدیریت و قانون برای شهر بسیار بد است؛ مردم چه گناهی کرده‌اند؟ مطالبه آن‌ها قانونی است که بتوانند حداقل یک دهه با استفاده از آن کار خود را پیش ببرند، لذا پیشنهاد می‌شود جلسه‌ای برگزار شده و این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

حبیب کاشانی، هم در واکنش به برخی انتقادات نسبت به عملکرد سازمان ورزش اظهار کرد: اگر قرار است که سازمان ورزش را نقد کنیم، باید بگوییم که در ادوار گذشته شورای شهر و شهرداری به این نتیجه رسیدند که مدیریت واحد ورزش را ایجاد کنند که بر این اساس سازمانی تحت عنوان سازمان ورزش ایجاد و وظایفی به آن محول شد.

کاشانی ادامه داد: اکنون ممکن است به دلیل تغییر سیاست‌ها دیگر تمایل نداشته باشیم که مدیریت واحد ورزش داشته باشیم اما این امر مستلزم موارد دیگری است، لذا درخواست می‌شود به جای تحقیر، بررسی‌ها در کمیسیون‌ها انجام شده و در صحن شورا تنها به نتایج بپردازیم تا در اینجا با آبروی کسی بازی نشود.

وی تصریح کرد: بنده رئیس سازمان ورزش را یک بار بیشتر ندیده ام اما اگر قرار است عملکرد مدیری مورد بررسی قرار گیرد باید جوانب اخلاق و انصاف در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار