سهراب انتظاری در گفت‌وگو با پانا:

پیشنهاد استقلال به بیرانوند خیلی بیشتر از 95 میلیارد است؛ مدیران پرسپولیس غفلت کردند

بیرانوند روی زمین نمی‌ماند/ مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی به خواب فرو رفتند/ درویش به‌جای پنهان شدن، پاسخ هواداران را بدهد

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیرانوند دو بار برای مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس نامه داده است ولی پاسخی به او نداده‌اند، گفت مطمئنا کارد به استخوان بیرانوند رسیده که حاضر شده قرارداد خود را فسخ کند و خود را مقابل هواداران قرار دهد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد استقلال به بیرانوند خیلی بیشتر از 95 میلیارد است؛ مدیران پرسپولیس غفلت کردند

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌و‌انتقالات و همچنین فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، گفت: «من هم از خبرها متوجه شدم که علیرضا بیرانوند فسخ قراداد کرده است و این خبر ناراحت‌کننده‌ای است. این خیلی خبر بدی برای قدرت برتر فوتبال ایران‌ است. امسال سال فوتبالی خوبی داشته است و هم در لیگ و هم حذفی قهرمان شده است اما من فکر می‌کنم بعد از قهرمانی جام حذفی، مدیران ما به خواب فرو رفتند.»

وی ادامه داد: «وقتی تیم، دو قهرمانی کسب کرده است باید مدیریت، برنامه‌ریزی درستی انجام دهد و تیم برای آسیا شکل می‌گرفت، دنبال بازیکنان خوب می‌رفت. برای مثال سپاهان چنین کاری کرد. من فکر می‌کنم پرسپولیس غفلت کرد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه مشکلات عدیده‌ای دارد، افزود: «ما هم قانون داریم هم عرف. قانون به او حق داده ‌که فسخ کرده است، اما عرفا این کار درست نیست. تمام افتخارات بیرانوند در کنار پرسپولیس به دست آمده است. بیرانوند می‌توانست تحمل کند. بازی کردن با احساس و عواطف هواداران پرسپولیس در شان بازیکن بزرگی مثل بیرانوند نیست.»

انتظاری با بیان اینکه بیرانوند بخش زیاد مطالبات خود را از باشگاه دریافت کرده است، گفت: «به نظر من بیرانوند عجله کرد. او نمی‌توانست برای بخش باقی‌مانده مطالباتش تحمل کند؟ دل این همه هوادار را ناراحت نکند؟ بیرانوند از خانواده پرسپولیس است و دوباره خواهد آمد و قرارداد می‌بندد.»

وی تاکید کرد: «برای باشگاه پرسپولیس خیلی بد است که درباره هیچکدام از کادر و بازیکنان تصمیم‌گیری نمی‌کند. هنوز قرارداد آقای باقری نیز تمدید نشده است. هنوز با بازیکنان تیم تمدید نکرده‌اند. مدیریت باشگاه باید با هواداران صحبت کند، بگوید پول دارم یا ندارم. من هفته پیش گفتم که باید خیلی سریع‌تر تعیین تکلیف شود. این اتفاقات زیبنده پرسپولیس نیست. بیرانوند خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده است و مدیون او هستیم. بیرانوند دو بار به باشگاه نامه فرستاده است اما پاسخ مطالبات او را نداده‌اند. بیرانوند سرمایه ماست، دروازه‌بان تیم ملی ماست. بیرانوند روی زمین نمی‌ماند، اصلا بازیکن خوب روی زمین نمی‌ماند.»

وی تصریح کرد: «یا برای مثال یکی از همین بازیکنان فعلی پرسپولیس هفته پیش مصاحبه کرده و گفته است که پیراهن پرسپولیس را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. چطور شده که بعد از یک هفته درخواست رضایت‌نامه کرده‌ای؟ بالاخره پول وسوسه می‌کند. من حاضرم شرط ببندم که پیشنهاد استقلال به بیرانوند خیلی بیشتر از 95 میلیاردی است که مطرح شده است که بیرانوند حاضر شده قراردادش را فسخ کند و خودش را مقابل هواداران قرار دهد. طبیعتا الان نه استقلال بلکه تیم‌های زیادی از لیگ و تیم‌های حوزه خلیج فارس هم به او پیشنهاد خواهند داد.»

انتظاری در ادامه به جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «واقعا ناراحت‌کننده است تیمی که قهرمان است، مدیرعامل آن تیم از دست هواداران و خبرنگاران فرار کند. یحیی احساس خطر می‌کند و ناراحت است. چرا مدیرعامل نتواند جواب خبرنگاران را بدهد. چرا الان باید دنبال بیرانوند برویم؟ چرا قبلا نرفتیم؟ بیرانوند زندگی ندارد؟ بیرانوند حق نداشت؟ حتما باشگاه جوابی ندارد که بیرانوند حاضر به انجام این کار شده است. کارد به استخوان بیرانوند رسیده است که این کار را انجام داده است و کار آقای درویش اصلا درست نبود.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه مدیرعامل پرسپولیس باید شفاف با هواداران صحبت کند و خود را مخفی نکند، گفت: «این تیم برای مردم است و مردم حق دارند در جریان باشند. هوادار ما با پرسپولیس زندگی می‌کند.»

وی اضافه کرد: «استقلال و پرسپولیس سرمایه این کشور هستند. اکنون فصل نقل و انتقالات است و باید به این دو باشگاه پول تزریق شود. فکر می‌کنید که عربستان فکر ندارد که می‌رود رونالدو و بنزما را جذب می‌کند؟ آن‌ها هم می‌خواهند قهرمان آسیا شوند. امیدوارم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شادی این قهرمانی را به کام هواداران تلخ نکند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار