قهرمانی دانش‌آموزان کانون طه گلستان در مسابقات لکوکاپ منطقه‌ای

گلستان (پانا) - دانش‌آموزان کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان در مسابقات لکوکاپ منطقه‌ای ساری، 3 مقام برتر را از آن خود کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی دانش‌آموزان کانون طه گلستان در مسابقات لکوکاپ منطقه‌ای

مسابقات جشنواره لکوکاپ ساری در نهم تیرماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان مازندران در شهر ساری برگزار شد که در این جشنواره طاها شعبان زاد و امیررضا میراکبری، اعضای انجمن رباتیک کانون طه با مربی‌گری مهرگان نامنی به ترتیب مقام های اول و دوم رشته ربات آتش نشان و همچنین آدرین عارف مقام اول رشته چرتکه را با مربی گری بهنوش نامنی کسب کردند و به مرحله کشوری راه یافتند.

لکوکاپ، بزرگترین رویداد دانش‌آموزی در خاورمیانه است. در این رویداد، هر ساله هزاران دانش‌آموز از سراسر کشور همزمان در یک روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. لکوکاپ این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که در هر رشته که فعالیت کرده‌‌اند با ایجاد بستری مناسب، خلاقیت‌ و مهارت‌های فراگرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان به رقابت بپردازند. همچنین نفرات برتر لکوکاپ ایران به لکوکاپ جهانی فرستاده می‌شوند که هر سال در یکی از کشورهای تحت پوشش لکو برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که در اردیبهشت سال جاری نیز اهورا محمدزاده عضو انجمن رباتیک این کانون در رشته ربات آتش نشان مقام دوم جهان را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار