معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

تجهیز مراکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران، گامی مثبت در راستای امید‌آفرینی در دانش‌آموزان است/فیلم

اسلامشهر(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، از تجهیز پنج مرکز مشاوره در سطح شهرستان‌های استان تهران خبر داد و این اقدام مؤثر را گامی مثبت در راستای پویایی، امیدآفرینی در دانش‌آموزان خواند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز مراکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران، گامی مثبت در راستای امید‌آفرینی در دانش‌آموزان است/فیلم

سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در مراسم تجهیز مراکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران که در مرکز مشاوره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد، در سخنانی اظهار کرد: در گام اول در حوزه مشاوره، رسیدگی به فرآیند سخت‌افزاری مراکز مشاوره پنج مرکز با اعتباری بالغ بر ۴۵۰‌میلیون تومان در شهرستان‌های اسلامشهر، پردیس، رودهن، شهر قدس و پیشوا تجهیز شد و در مرحله بعد برای سایر شهرستان‌ها اقدام خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: تجهیز مراکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران از ضرورت‌های اداره کل آموزش و پرورش است؛ در این راستا با تجهیز مراکز مشاوره و همکاری مدیران مدارس، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و تمامی این‌ موارد در راستای پویایی ، امیدآفرینی و گامی مثبت بسوی رفع مشکلات دانش‌آموزان است.

در این مراسم روسای اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی مرکز مشاوره مراکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر و سایر کارشناسان حوزه مشاوره نیز حضور داشتند.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین‌ حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار