مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرعنوان کرد:

تعامل و ارتباط با دانشگاه از الزامات و نیازهای فرهنگیان و دانش‌آموزان است

اسلامشهر (پانا) - مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر، ارتباط آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد در راستای اعتلای تعلیم و تربیت و ارتقاءکمی و کیفی آموزشی را زمینه‌ای مناسب برای امیدآفرینی، رشد و توسعه و ازالزامات و نیازهای فرهنگیان و دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و ارتباط با دانشگاه از الزامات و نیازهای فرهنگیان و دانش‌آموزان است

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در نشست مسئولان آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سخنانی با اشاره به تفاهم‌نامه آموزش و پرورش اسلامشهر و دانشگاه آزاد اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها آشنایی بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی و دانشگاهی منطقه در راستای توسعه علمی و آموزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

وی در ادامه افزود: تعامل و ارتباط با دانشگاه از الزامات و نیازهای فرهنگیان و دانش‌آموزان است و ارتباط آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد در راستای اعتلای تعلیم و تربیت و ارتقاء کمی و کیفی آموزشی، زمینه‌ای مناسب برای امیدآفرینی، رشد و توسعه، تربیت نسلی ماهر و توانمند و افزایش بنیه علمی فرهنگیان است.

در بخش دیگری از این جلسه، حسین اصغری شیوایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: دانش‌آموزان مانند فرزندان ما هستند و تربیت آنها می‌بایست از آموزش و پرورش شروع شود. حوزه کاردانش و فنی حرفه‌ای در آموزش و پرورش مغفول مانده است و رسالت اجتماعی دانشگاه آزاد، تربیت و آموزش نسلی ماهر و توانمند در اسلامشهر است و در این جهت می‌توانیم امکانات دانشگاه از جمله آزمایشگاه، کارگاه و... را در اختیار دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کاردانش قرار دهیم.

شایان ذکر است، در نشست مسئولان اداره آموزش و پرورش اسلامشهر و دانشگاه آزاد اسلامی منطقه، مدیران هنرستان‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار