رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

۵۰۰ پلاک در محله جماران به‌دلیل سکونت مسئولان فریز شده است

تهران (پانا) - رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت ۵۰۰ پلاک در محله جماران به دلیل سکونت مسئولان سابق فریز شده و اجازه ساخت و ساز به اهالی داده نشده است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۰ پلاک در محله جماران به‌دلیل سکونت مسئولان فریز شده است

محمد آقامیری در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ملاقات با شهروندان محله جماران، اظهار کرد: ۵۰۰ پلاک در این محله فریز شده و اجازه ساخت و ساز به اهالی داده نشده است و مشکل را وجود منزل رهبر کبیر انقلاب دانستند و با اینکه ثبت ملی شده برای آن حریم قائل نشده‌اند.

وی با بیان اینکه ارزش منزل امام از صد میراث فرهنگی برای ما بالاتر است اما مسائل امنیتی در آن رعایت نشده است، خاطرنشان کرد: سکونت تعدادی از افراد سیاسی و مسئولان سابق و آرامش و امنیت آنها باعث شده مردم در گروگان باشند. متأسفانه این افراد برای آرامش خود به چهره مردمی امام خدشه وارد می‌کنند و این شایسته نیست که چنین رفتاری با اهالی این محله شود.

آقامیری با بیان اینکه طرح بازنگری محله جماران به شرح هر پلاک در سال ۹۹ با امضای وزیر راه و شهرسازی مصوب شده بود، تصریح کرد: این صورت جلسه با توپ و تشر همین افراد سیاسی اجرایی نشد و از شهردار تهران می خواهیم این موضوع را پیگیری و از حقوق مردم دفاع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار