امیرعبداللهیان خبر داد؛

تشکیل میز خدمت برای ارائه خدمات گسترده‌تر به تیم‌های ورزشی اعزامی به خارج کشور

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت ورزش در اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی، گفت برنامه‌ریزی برای تشکیل میز خدمت در جهت ارائه خدمات گسترده‌تر به تیم‌های ورزشی اعزامی به خارج کشور از سوی وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل میز خدمت برای ارائه خدمات گسترده‌تر به تیم‌های ورزشی اعزامی به خارج کشور

حسین امیرعبداللهیان در نشست هم‌اندیشی با روسای فدارسیون ورزشی که روز گذشته با حضور سید‌حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ایجاد امید و شادابی در جامعه را از مهمترین دستاوردهای فعالیت‌های حرفه‌ای ورزشکاران کشور دانست.

وی ورزشکاران کشورمان را سفرای صلح و دوستی در سایر کشورها نامید و جایگاه ورزش قهرمانی در عرصه‌های بین‌المللی را مهم و افتخارآمیز خواند.

وزیر امور خارجه همچنین از برنامه‌ریزی وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان برای تشکیل میز خدمت برای ارائه خدمات گسترده‌تر به تیم‌های ورزشی اعزامی به خارج کشور و همچنین تشکیل کمیته هماهنگی و پیگیری نشست مذکور با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و بنا به مورد، نماینده فدراسیون ورزشی مربوطه در محل وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

وی تاکید کرد که طی دستورالعملی از تمامی سفرا و سرکنسول‌های کشورمان در خارج از کشور خواسته می‌شود که در ادامه همکاری‌های نمایندگی‌های خارج از کشور حمایت از تیم‌های ورزشی را توسعه داده و به طور موثر در کنار تیم‌ها حضور یابند.

سیدحمید سجادی نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه وزارت امور خارجه به امر ورزش قهرمانی، حضور نمایندگی‌های وزارت امور خارجه در کنار تیم‌ها و هیات‌های ورزشی را حضوری دلگرم‌کننده و امید‌بخش خواند.

همچنین محمدمهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و روسای فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون‌های کشتی، فوتبال، ورزش بادبانی، کاراته، گلف، تیراندازی و هندبال ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه دیپلماسی کشور از تیم‌های ورزشی، به بیان دیدگاه‌ها و طرح پیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار