بیرجندی‌ها بیش از 300 مقام کشوری مسابقات قرآن را کسب کردند

بیرجند (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت دانش‌آموزان قرآنی بیرجند در مسابقات درس‌هایی از قرآن موفق به کسب بیش از 300مقام برتر کشوری شامل 245 نفر رتبه‌های اول کشوری و 145 نفر رتبه‌های دوم کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بیرجندی‌ها بیش از 300 مقام کشوری مسابقات قرآن را کسب کردند

مجید بهدانی افزود: دانش آموزان مستعد قرآنی افتخارات کم نظیری را به دست آورده اند و ما نیز به آنها افتخار میکنیم و از درگاه خداوند برای آنان توفیق روز افزون در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را خواستاریم.

وی با بیان اینکه مسابقه درس هایی از قرآن با هدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی برگزار شد گفت :این مسابقه در ۱۷ هفته از ۲۱ مهر ماه تا ۱۳ اسفند ماه سال گذشته هر پنجشنبه از شبکه یک سیما پخش می شد که دانش آموزان میبایست بعد از تماشا به سوالات مسابقه پاسخ می‌دادند.

وی افزود: دانش آموزانی که در سطح مدرسه بیشترین حضور و بالاترین امتیاز را در مسابقه هفتگی کسب کردند بر اساس سهمیه یک دهم به مرحله منطقه‌ای راه یافته اند.

وی گفت: آزمون در این مرحله مسابقات به صورت مجازی و از طریق سامانه آزمون آنلاین مؤسسه برگزار شد و برگزیدگان مناطق به مرحله کشوری (قرعه کشی) راه یافتند.

بهدانی عنوان کرد : این مسابقه در سه مرحله؛ مدرسه، منطقه و مرحله کشوری (قرعه کشی بین منتخبین) در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و پایه ششم ابتدایی برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار