در بیانیه دانشجو‌معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان علیه هتک حرمت قرآن تاکید شد:

کشورهای مدعی آزادی‌ رو به توهین و تهمت به مسلمانان آورده‌اند

اهواز (پانا) - دانشجو‌معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرده و در آن خواستار پایان توهین و تهمت به مسلمانان توسط کشورهایی که خود را مدعی آزادی می‌دانند شدند و مقابله با چنین اقداماتی توسط دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را مطالبه کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کشورهای مدعی آزادی‌ رو به توهین و تهمت به مسلمانان آورده‌اند

دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم در کشور سوئد بر مقابله با اینگونه اقدامات تاکید کردند.

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ

(همانا ما قرآن را نازل کرده‌ایم و خود از آن محافظت خواهیم کرد) سوره‌ی مبارکه حجر

بار دیگر می‌بینیم که به مقدسات مسلمانان در اروپا توهین و بی احترامی سازمان یافته می‌شود.

کشورهایی که خود را مهد آزادی می دانند. اما هنوز در ارائه‌ تعریفی جامع و نامتناقض از آن درمانده هستند و با اقدامات به دور از تمدن خود باعث رنجش خاطر میلیاردها مسلمان در سراسر جهان شده‌اند. این جنگل حصار خورده، مدت هاست که برای بقای آرمان های خود؛ رو به توهین و تهمت به مسلمانان آورده تا ارزش‌های رو به زوال خود را در مقابل ارزش‌های ابدی اسلام زنده نگه دارد اما در آخر همواره حق پیروز است.

در روزهای گذشته مجدداً شاهد آتش زدن و پاره کردن قرآن تحت نظارت پلیس سوئد در مقابل یک مسجد، در استکهلم بودیم که این بار بر خلاف سابق توسط یک فرد اروپایی صورت نگرفت و عامل این جنایت یک مهاجر عراقی انتخاب شد تا علاوه بر جریحه دار کردن احساسات مسلمانان، در بین صفوف آنها نیز تفرقه ایجاد شود. اما عراقی ها مسئولانه با این حادثه برخورد کردند‌ و با برپایی تجمعات سراسری، این اقدام را به شدت محکوم کردند و ما هم قدردان آنها هستیم. البته باید شکرگزار خداوند بود زیرا همان طور که در آیه‌ ابتدایی آمده است خود از قرآن محافظت خواهد کرد و دشمنان ما را به گونه‌ای احمق آفرید که این اقدامات آنها نه تنها باعث ناامیدی و تفرقه بین مسلمانان و مذاهب مختلف نشده؛ بلکه امت اسلام را مجددا یکپارچه در مقابل دشمن مشترک قرار داده است. همچنین با وجود تبلیغات گسترده و فتنه‌گری های مستکبرین، ملت های مسلمان منفعلانه با این مسائل مهم برخورد نمی‌کنند و همگی تحت لوای اسلام گرد هم می آیند.

امروز مطالبه عمومی ملت های مسلمان از دولت‌های اسلامی این است که به صورت هماهنگ در مرحله اول، این اقدامات شنیع را محکوم کرده و در ادامه با بازنگری در روابط اقتصادی-سیاسی خود با این کشور فاسد، اقدامات تنبیهی را به اجرا در آورند تا درس عبرتی برای همگان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار