امام جمعه اسلامشهر عنوان کرد:

چهره درخشان ماه ذی‌الحجه عید غدیرخم است

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه اسلامشهر در خطبه نماز جمعه گفت‌ واقعه غدیرخم، قطعه تاریخی گذشته نیست، یک جریان مستمر است که تداوم دارد و چهره درخشان ماه ذی‌الحجه عیدغدیرخم است و می‌بایست فرهنگ غدیرخم نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۳۸۳۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
چهره درخشان ماه ذی‌الحجه عید غدیرخم است

حجت‌الاسلام‌ محمدباقر برقراری، امام جمعه اسلامشهر در خطبه اول نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای‌الهی اظهار کرد: با توجه به آیات قرآن‌کریم مومنان می‌بایست به راستی و صدق روی آورند و از شیطان اطاعت نکنند و طبق روایات، تحقق راستی در پیروی از امیرالمومنین علی (ع) و ائمه معصومین است.

وی در ادامه و در آستانه عید غدیرخم بیان کرد: واقعه غدیرخم، قطعه تاریخی گذشته نیست، یک جریان مستمر است که تداوم دارد و چهره درخشان ماه ذی‌الحجه عیدغدیرخم است و می‌بایست فرهنگ غدیرخم نهادینه شود.

امام جمعه اسلامشهر در خطبه نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های هفته تصریح کرد: کشور ما از معادن و ذخائر خوبی برخوردار است و می‌توانیم با تکنولوژی واستفاده از معادن بیکاری و گرانی را برطرف کنیم و سپس ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن‌کریم در کشور سوئد افزود، این نشان از عظمت قرآن‌کریم در دنیا است.

حجت‌الاسلام برقراری در مورد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: آمریکا کل حقوق بشر را زیر پا گذاشته و در هر زمان که خواست به کشورها حمله کرد و به عنوان مثال با خفت و خواری از افغانستان و عراق کنار رفت و به‌زودی نیز از سوریه هم خارج خواهد شد.

وی تأکید کرد: قدرت آمریکا رو به افول است، زیرا آمریکا به قدرت جمهوری اسلامی پی برده و روزی سه درصد غنی‌سازی اورانیوم را از ایران قبول نمی‌کردند، اما اکنون به شصت‌درصد نیز راضی شدند وگفت، آمریکا زمانی درصدد ایران هراسی در منطقه بود و اینک جمهوری اسلامی ایران با برقراری روابط با تمامی همسایگان خود این توطئه آمریکا را خنثی کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار