افتخاری دیگر برای پانا شهرستان‌های استان‌تهران:

درخشش دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهریار در جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی

شهریار (پانا) - دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌ شهریار، در مراسم افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت فرهنگی هنری کانون شهید کافی شهریار و تقدیر از منتخبین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی شهریار، حائز رتبه‌های برتر در جشنواره سکوی ایران قوی و تئاتر جشنواره امید شدند،

کد مطلب: ۱۳۸۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز خبرنگاران  پانا شهریار در جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی

دانش‌آموز خبرنگاران پانای شهرستان شهریار، زهرا کمالی و پریسان حدادی، رتبه منتخب را در رشته مجری‌گری در جشنواره کانون های فرهنگی هنری کسب کردند؛ همچنین پریسان حدادی، کوچکترین عضو خبرگزاری پانا مقام اول در رشته مجری‌گری جشنواره سکوی ایران قوی و تئاتر جشنواره امید فردا را از آن خود کرد.

مراسم تقدیر این دانش آموزان با حضور محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش، امین نوروزی معاون پرورشی و تربیت بدنی، محسن خوشنامی کارشناس مسؤل فرهنگی هنری، امین رکنی زاده کارشناس مسئول اردوها شهرستان شهریار برگزار شد.

جشنواره کانون‌ها در سه رشته تئاتر درسی، مشاعره و مجری‌گری انجام شد که با استقبال پرشور نوجوانان و دانش آموزان شهریاری مواجه شد.

زهرا کمالی از راز موفقیت خود در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: از سنین پایین به کار گویندگی علاقه داشتم و این علاقه سبب شد هر روز تلاش و تمرین کنم و تا این که توانستم به این افتخار دست پیدا کنم. جا دارد از زحمات پدر و مادر دلسوزم تشکر کنم که همیشه مشوق من بوده آمد.

خبرنگار دانش‌آموز : ریحانه وحدت جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار