مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان:

تحول‌آفرینی جامعه در دست معلمان است

سمنان(پانا) - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت از آنجایی که معلمان در تحول‌آفرینی جامعه دخیل بوده و ایفای نقش دارند به همین دلیل باید از جایگاه شغلی و اجتماعی بالایی برخوردار باشند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تحول‌آفرینی جامعه در دست معلمان است

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در دیدار با عادل خالقی ثمرین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: آثار کار معلم به خاطر الگو و تأثیرگذاری این حرفه مقدس در جامعه کوتاه‌مدت نیست و قرن‌ها ماندگار است. معلمی شغل انبیاء است به گونه‌ای که در مورد این شغل مقدس آیات، روایات و احادیث مختلفی در قرآن کریم، پیامبر اکرم(ص) و ائمه بزرگوار نقل شده است.

وی با اشاره به نقش معلمان در تربیت یک جامعه افزود: آینده سازان کشور زیر دست همین معلمان درس می‌خوانند و رشد و تربیت می آموزند و با ارتباط موثر بین خانواده، مدرسه و مسجد بعنوان سه ضلع مهم تربیتی در ارتقای سطح دانش و معنویت در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در ادامه تقویت باورهای دینی و مذهبی را در بین جوانان و نوجوانان از رسالت مهم معلمان و مربیان و اساتید دانسته و تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد فاصله و تفرقه بین قشرهای مختلف جامعه است و باید با هوشیاری و ارتباط منسجم بین قشرها و بخش ها همچون طلاب و دانش آموزان را تقویت کنیم تا با هم‌افزایی بین یکدیگر، در برابر تهاجم شناختی دشمن با سلاح بصیرت ایستادگی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های جهادی مجموعه سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بلندمدت نظام آموزشی کشور سند تحول بنیادین، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که امیدواریم با تعامل و هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی مانند سپاه و بسیج، فعالیت‌ها و اقدامات آموزش‌وپرورش را در تمام حوزه‌ها و ابعاد در راستای اعتلای معنوی و تربیتی جامعه به انجام رسانیم.

دانش آموز خبرنگار: طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار