فرماندار تبریز:

باید حاشیه‌ها را کنار گذاشت و کار کرد

تبریز(پانا)- فرماندار جدید کلانشهر تبریز با بیان این که باید حاشیه‌ها را کنار گذاشت و کار کرد، ایجاد امید در بین مردم را اصلی ترین هدف از تلاش خود عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
باید حاشیه‌ها را کنار گذاشت و کار کرد

یونس فاتح در مراسم تودیع و معارفه خود به عنوان فرماندار جدید شهرستان تبریز، اظهار کرد: خداقوت عرض می‌کنم خدمت آقای علی جعفری آذر که در زمان تصدی مسئولیت فرمانداری تبریز، منبع خیر و برکت این شهر شدند.

وی ضمن قدردانی از اعتماد نسبت به وی، ادامه داد: جهت ایجاد امید بین مردم و جامعه حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهم.

وی با تاکید بر دور بودن از حواشی، متذکر شد: باید حاشیه‌ها را کنار گذاشت و کار کرد و از همه‌ی دغدغه مندان انقلاب تقاضا دارم بنده را در انجام درست این وظیفه همراهی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از مشاوران متخصص در حوزه‌های مختلف هنری، اجتماعی و اقتصادی در مدیریت شهرستان الزامی است.

فرماندار سابق تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: در ۱۵ ماه سابقه‌ی فرمانداری خود سعی کردم تا جلوه‌ای درست از شعار دولت مردمی را ارائه دهم.

علی جعفری آذر ادامه داد: زمان فعالیت من همزمان با تغییر سیاست‌های دولت در حوزه ارز بود که کار مجموعه‌ی استانداری و فرمانداری‌ها را بیشتر کرد، به دنبال آن تغییر اقلام و هوشمند سازی یارانه نیز اضافه شد.

وی افزود: در حوزه آرد و نان هفت دستگاه مسئولیت دارند، که با حضور فعال طی ۱۸ ماه کمبودی احساس نشد و سهمیه بندی اتفاق نیفتاده و قیمت افزایش پیدا نکرد.

وی اضافه کرد: طبق مقررات عمل کردیم و با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی، مکاتبات و گزارشات متعددی داشتیم و حداکثر هماهنگی بین دستگاه‌ها را انجام دادیم.

وی گفت: اینک در یک ماه گذشته با مشورت دوستان انقلابی تصمیم بر این شد از این سنگر جدا شوم و گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه انقلاب را در جبهه دیگری پیگیری کنم.

گفتنی است، در مراسمی با حضور استاندار و مسئولین آذربایجان شرقی از زحمات علی جعفری آذر، فرماندار سابق شهرستان تبریز تقدیر و قدردانی شد و یونس فاتح به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار