معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه:

تزلزل در بنیان خانواده‌ هدف استکبار جهانی برای کشور ماست

مراغه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه عنوان کرد تزلزل در بنیان خانواده‌ هدف استکبار جهانی برای کشور ماست.

کد مطلب: ۱۳۱۵۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تزلزل در بنیان خانواده‌ هدف استکبار جهانی برای کشور ماست

مرتضی مینوئی در جمع فرهنگیان بسیجی مراغه ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) گفت: بیش از ۳۰ نهاد متولی امر فرهنگ و تربیت در کشور هستند ولی هم افزایی و تعامل و تاثیرگذاری شایسته ای صورت نگرفته است، بر این اساس از معلمان فرهیخته می‌خواهیم این خلا را تا حد امکان جبران کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه افزود: انقلاب اسلامی ما بارقه ای الهی است که به تعبیر امام راحل (ره) توانستیم قدرت‌های غرب و شرق را در هم بشکنیم و امروزه دشمنان ما به جهت همین استحکام و پویایی انقلاب اسلامی احساس خطر می کنند.

مینوئی ایجاد تزلزل در بنیان خانواده ها و ترویج بی عفتی در جامعه را از مهم ترین نقشه های شوم دشمنان دانست و گفت: راه اندازی کانال ها و شبکه های متعدد رایگان رسانه ای فارسی زبان توسط غرب تعجب برانگیز است و فعالیت این کانال های ضد فرهنگی توطئه ای خطرناک علیه جامعه اسلامی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تجزیه طلبی نیز از توطئه های نظام استکباری و دیگر نقشه شیطانی دشمنان بوده تا به این طریق ایران قوی را تجزیه و آن را تضعیف کنند و متاسفانه افرادی در حوادث روزهای اخیر به دلیل فقر اطلاعات و آگاهی های لازم، وارد کمپین های همسو با اهداف دشمن شده اند.

شایان ذکر است، پرسش و پاسخ در خصوص مسائل روز و مشکلات شهری، شعرخوانی توسط حسین فرهادی در خصوص هفته وحدت و حوادث روزهای اخیر در کشور و معارفه «هادی صادق» به عنوان جانشین پایگاه شهید رجایی بسیج فرهنگیان مراغه از دیگر بخش های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار