حمایت قاطع فرمانداری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری اهر

اهر(پانا)- فرماندار اهر از حمایت قاطع فرمانداری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت قاطع فرمانداری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری اهر

ابوالفضل غنی‌زاده در دیدار با شهردار اهر به مناسبت روز شهردار اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری و در رأس آن شهردار برای حل مشکلات، کاستی‌ها و تحقق مطالبات مردم اهر قدردانی می‌کنیم و روز شهردار را خدمت شما تبریک می‌گویم.

فرماندار اهر با بیان این‌که مدیریت ارشد شهرستان از برنامه‌ها و اهداف شهرداری اهر برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و حل معضلات شهر حمایت می‌کند، افزود: فرمانداری و شهرداری اهر در ارائه خدمات به مردم و پیگیری مطالبات شهروندان جدای از هم نیستند و سعی داریم تا در سال ۱۴۰۲ با همکاری فی‌مابین در تمامی حوزه‌ها، گام‌های مؤثری در توسعه و آبادانی شهر اهر برداریم.

وی از تأیید لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهر در هیأت تطبیق شهرستان اهر خبر داد و گفت: لایحه بودجه سال آینده شهرداری اهر و مصوبه توافقی بین شهرداری و تعاونی چوبداران در رابطه با میدان دوآب در هیأت تطبیق تأیید شده است.

غنی‌زاده با قدردانی از تلاش‌های کارکنان شهرداری اهر در آماده‌سازی شهر برای استقبال از عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه با مدیریت شهردار، شاهد تحولاتی از قبیل پاکسازی، رنگ‌آمیزی و نصب ِالمان‌ها در سطح شهر اهر هستیم.

فرماندار اهر بر لزوم همکاری شهرداری اهر در برگزاری جشنواره شوسواری [زیبایی‌نمایی اسب] با دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تأکید کرد و گفت: اولین جشنواره شوسواری اسب منطقه‌ی قره داغ در شهرستان اهر برگزار می‌شود، از این‌رو انتظار داریم تا شهرداری اهر در برگزاری این جشنواره در پارک ولایت همکاری کند.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار