قاتل فراری بعد ۷ ماه در خراسان جنوبی دستگیر شد

بیرجند (پانا)- رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب، پس از 7ماه متواری بودن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
قاتل فراری بعد ۷ ماه در خراسان جنوبی دستگیر شد

سرهنگ "کاظم صادقی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع قتل مردی 21 ساله با سلاح شکاری در یکی از روستاهای شهرستان قاین درآذرماه سال 1401 و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان قاین قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج گردیده و به یکی از استان های همجوار گریخته است و هیچ گونه خبری از وی در دست نمی باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و بهره گیری از روش های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را پس از 7ماه در حالی که با خودروی کامیونت قصد فرار مجدد به مکان نامعلومی داشت در محور "زاهدان به بیرجند" در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد ولی در ادامه با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به ناچار لب یه اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی ش؛ خاطر نشان کرد: مجرمان و افراد هنجار شکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

خبرنگار خبرگزاری پانا: مبینا کارکن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار