مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:

رشد ۱۰ درصدی ظرفیت هنرستان‌ها در استان خوزستان

اهواز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع توسعه هنرستان‌ها و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان از رشد ۱۰ درصدی ظرفیت هنرستان‌های استان خوزستان در این زمینه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۱۰ درصدی ظرفیت هنرستان‌ها در استان خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در باب گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان گفت: رهبر معظم انقلاب بر توسعه مدارس فنی و حرفه‌ای و همچنین مهارت آموزی دانش آموزان تاکید فراوان داشتند و اخیرا نیز این مسئله را بار دیگر در دیدار با معلمان گوشزد کردند که در همین راستا رئیس جمهور نیز به وزیر آموزش و پرورش ماموریت پیگیری این موضوع را داد.

حمیدی نژاد افزود: آموزش و پرورش خوزستان در بحث گسترش هنرستان ها نیز پیگیری های مهمی را انجام داده که به ثمر رسیده اند و در حال حاضر رشد ۱۰ درصدی را در زمینه توسعه هنرستان های استان شاهد هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در مورد مسئله هدایت تحصیلی نیز اظهار کرد: ۹۰ درصد دانش آموزان در این فرآیند مهم و سرنوشت ساز شرکت کردند که این موضوع حاکی از برنامه ریزی های درست و دقیق با همکاری اولیا و خانواده های دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار