مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان:

مجلس دانش‌آموزی بستر تربیت مدیران آینده کشور است

خرم‌آباد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی لرستان گفت مجلس دانش‌آموزی بستری مناسب در جهت تربیت و آموزش مدیران آینده کشور در راستای نیل به منویات مقام معظم رهبری است. جوانان آینده جوانانی مؤمن، پرتلاش، دارای روحیه جهادی، متخصص و بادانش باید باشند. همان نسلی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم آینده کشور را در اختیار آنان می‌داند. نسلی که کشور را به رشدی همه‌جانبه و چشمگیر خواهند رساند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی بستر تربیت مدیران آینده کشور است

محسن امیری خواه در نشست هماهنگی کمیسیون‌های مجلس دانش‌آموزی استان لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل تشکل‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی به دنبال سوق دادن دانش‌آموزان به سمت شناخت خود و جایگاهشان بر اساس سند تحول بنیادین است. نسل امروز باید به خودشناسی و خودآگاهی برسد و فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی را بشناسد. کسی که هویت دارد به‌راحتی در تندباد حوادث درگیر نمی‌شود.

امیری خواه با اشاره به جایگاه فعالیت‌های تشکیلاتی در تربیت اجتماعی دانش آموزان گفت: دانش آموزان در قالب فعالیت‌های تشکیلاتی همچون مجلس دانش‌آموزی، روحیه معنوی و امید به آینده و خودباوری را برای ساخت ایران آینده یاد می‌گیرند.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد کمیسیون‌های تخصصی مجلس دانش‌آموزی اظهار کرد: اعضای مجلس دانش‌آموزی در قالب کمیسیون‌ها بهتر است به مباحث در مورد موضوعات زیرمجموعه کمیسیون خود بپردازند تا از همین حالا برای رفع مشکلات کشور در آینده آماده شوند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی لرستان با بیان اینکه اعضای مجلس دانش‌آموزی نمایندگان دانش آموزان استان هستند که وظیفه و تعهد نمایندگی بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز لرستانی را بر عهده‌ دارند، افزود: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید به مسائل آموزشی، تربیتی، اعتقادی، اخلاقی و فرهنگی و مسائل روز همچون عفاف و حجاب، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ورود کنند و نظر جامعه دانش‌آموزی را در مورد برنامه‌ها و اقدامات را به اطلاع مدیران برسانند.

خبرنگار: امیر فرخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار