فرماندار شهرستان خلیل آباد:

قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است

خلیل آباد (پانا)- فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است که کار کرد آن،تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است

سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت:قوه قضاییه از مهم ترین ارکان نظام اسلامی است که کار کرد آن،تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد.

وی گفت: این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

وی افزود:یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمندو فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ، دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

یاوری گفت:نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

فرماندار گفت:اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه خاصه مدیران و همه کارمندان وکارکنان دادگستری شهرستان خلیل آباد که در امر و ایجاد جامعه ای امن سلامت، تلاش‌های موثر ی داشته ودارند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار