رئیس کل دادگستری استان قم:

عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان در دست بررسی است

قم(پانا- رئیس کل دادگستری استان قم در نشست خبری تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه گفت عامل اصلی مسمومیت فراگیر دانش آموزان در دست بررسی است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان در دست بررسی است

حجت‌الاسلام مظفری رییس کل دادگستری استان قم در نشست خبری تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه با اشاره به اینکه کشف حجاب جرم است، اظهار کرد: هر کس جرمی مرتکب شود قانون با او برخورد می کند و ما با کشف حجاب تا زمانی که جرم تلقی شود با قاطعیت برخورد می کنیم.
رئیس کل دادگستری استان قم گفت: همه سازمان هایی که متولی امور هستند در قرار گاه 19 دی گردهم آمدند و کار های شایسته ای را رقم زدند.
وی در ادامه گفت: با وجود اینکه موضوع شهادت شهید زاهدلویی در جمع مسئولین عالی قوه مطرح شد و تیمی متشکل از نمایندگان سازمان های مرتبط تحت نظارت باز پرس پرونده شکل گرفت اما تاکنون متاسفانه عاملان شهادت این شهید عزیز شناسایی و دستگیر نشدند ولی این موضوع بصورت فعال دنبال می شود.

حجت‌الاسلام مظفری با اشاره به مسمومیت فراگیر دانش آموزان در ماه های اخیر خاطرنشان کرد: افرادی که اخبار خلاف واقع را منتشر می کردند یا با انگیزه های دیگری این کار را انجام میدادند در چنگال قانون گرفتار شدند اما بعداز بررسی اینکه آنها انگیزه جرم را نداشتند آزاد شدند.

مظفری در پایان گفت: موانع حقوقی پروژه فرودگاه قم برطرف شده و با مدیریت استاندار در استان در حال اجرا است و با توجه به اینکه دستور ریاست جمهور هم صادر شده این موضوع در دولت در حال پیگیری است و بصورت جدی دنبال می شود.

دانش آموزخبرنگار: محمدحسین جوزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار