مدیر‌آموزش‌و‌پرورش‌کلات:

روابط عمومی‌ها نقش آموزش‌دهنده را دارند

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت نقش مسئولین روابط عمومی در سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب، آموزش‌دهنده است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی‌ها نقش آموزش‌دهنده را دارند

رمضان‌پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در نشست مشترک مدیران، روسا و کارشناسان روابط عمومی قطب شهید کاوه، تبادکان، کلات، سرخس، رضویه، احمد آباد و طرقبه شاندیز بیان کرد: عصر فعلی، عصر انفجار دانش و اطلاعات است. امروزه رسانه‌های معاند سعی بر گرفتن آگاهی ها، دانش ها، آموزش های نوین و به روز را از آموزش و پرورش دارند.

وی افزود: روابط عمومی ها نقش آموزش دهنده را دارند، چرا که خانواده ها، دانش آموزان، معلمان و ... مخاطبان شما هستند و سعی دارند مطالبی را که توسط روابط عمومی منتشر می شود را بیاموزند. در تمام‌ دستگاه ها و ارگان ها، نقش روابط عمومی موثر و مفید است، زیرا در‌ تمامی حوزه ها و بخش ها نفوذ دارند و شکل دهنده ارزش ها هستند. پس‌باید تلاش کنند این نقش را به خوبی انجام دهند.

این مقام مسئول گفت: در اجرای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب نیز نقش مسئولین روابط عمومی پررنگ است، در کار روابط عمومی باید همفکری و همگرایی وجود داشته باشد. همه مدیران باید سعی کنند برای ارتقای این جایگاه مهم‌ گام بردارند.

لازم‌ به ذکر است؛در ابتدای این جلسه هر یک از کارشناسان قطب مذکور به بیان مشکلات موجود، خواسته های کاری، نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و مدیران و روسای ادارات ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان به تشریح جایگاه روابط عمومی و نقطه نظرات مطرح شده پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار