معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح:

آذربایجان، تاریخی سراسر عزت و مقاومت دارد

تبریز(پانا) - معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه آذربایجان، تاریخی سراسر عزت و مقاومت دارد، بر نقش اصحاب رسانه در مبارزه با سیاه نمایی‌های دشمنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان، تاریخی سراسر عزت و مقاومت دارد

سردار ابوالفضل شکارچی بعد از ظهر امروز در نشست صمیمانه با مدیران و مسئولان رسانه های آذربایجان شرقی اظهار داشت: آذربایجان همواره در طول تاریخ یکی از دژهای مستحکم و تسخیرناپذیر مقابل هجوم فرهنگ بیگانه بوده و به عنوان یکی از پایگاه‌های مذهبی، بزرگان زیادی را در ادوار مختلف تاریخی به کشور معرفی کرده و در بزنگاههای خاص به خوبی نقش تاریخی خود را بازی کرده است.

وی افزود: فهرست بلندبالای مشاهیر و بزرگان آذربایجان در قبل و بعد از انقلاب، تردیدی باقی نگذاشته است که این استان، از چه موقعیت خطیری برخوردار است.

سردار شکاری اضافه کرد: تنها اشاره به مشاهیری چون: علامه محمدتقی جعفری، علامه طباطبایی، قاضی طباطبائی، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، استاد شهریار کافیست تا بدانیم این بزرگان چه خدمات ارزنده‌ای را به ایران و اسلام ارائه کرده اند. آذربایجان در پیش و پس از انقلاب هم دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده و همواره در خط مقدم مبارزه با استبداد داخلی پهلوی و پس از آن مقابله با ضدانقلاب و اشرار بوده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: آذربایجان تاریخی سراسر عزت و مقاومت و ولایتمداری دارد که در پرتو آن، شهدای بزرگی مانند برادران مهدی و حمید باکری، حسن باقری، علی تجلایی، شهید حسن شفیع زاده (بنیانگذار یگان توپخانه سپاه) تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار