مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

آغاز برنامه‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

تبریز (پانا) - ویژه برنامه‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی با ده‌ها برنامه فعالیت فرهنگی و هنری و ادبی خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برنامه‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

علی بینش ضمن اعلام این خبر گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای تابستان داغ و بانشاط در مراکز کانون استان فراهم شده و کتابخانه‌های کانون پرورش فکری با اجرای ده‌ها فعالیت و برنامه فرهنگی و هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان عزیز در فصل تابستان است.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی تابستانی، اجرای فعالیت‌های علمی به ویژه با موضوع نجوم، اجرای اردوهای تخصصی کارآفرینی برای نوجوانان، برگزاری جلسات پخش و نقد فیلم، برگزاری جلسات انجمن‌های شعر و داستان، هنرهای نمایشی، تجسمی و عکاسی، استقرار تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف شهری و روستایی و اجرای نمایش‌های عروسکی از جمله برنامه‌های است که برای تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرهنگی هنری و ادبی از جمله نقاشی، پرورش خلاقیت، نوشتن خلاق، سفال، موسیقی ارف، خوشنویسی، قرآن، کاردستی، بازیگری، رباتیک و برنامه نویسی از مهمترین برنامه‌های تابستان امسال است تصریح کرد: مراکز کانون در سراسر استان آماده ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌هاست.

بینش حضور فعال کانون در مناطق محروم و روستایی را از مهم‌ترین برنامه‌های تابستان 1402 عنوان کرد و اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان این مناطق در نظر گرفته شده است که با استقرار کتابخانه‌ها و تماشاخانه‌ سیار کانون و برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در خدمت خانواده‌های این مناطق خواهد بود.

وی ارتقای نشاط روحی و اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین رویکردهای کانون برای فعالیت‌های تابستانی دانست و خانواده‌ها خواست ضمن تشویق فرزندان خود برای مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری زمینه شناسایی و روشد استعدادهای آنان را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار